DUIDELIJKE PRIJZEN

Let op alle prijzen zijn exclusief btw.

Uitleg over de prijzen

 

Waarom is er een verschil in prijzen

ITHanke werkt op een manier dat er na een investering in je systemen er een andere tarief mogelijk is. Dit komt omdat alle hardware op afstand te monitoren is. Hier kunnen al problemen in onderkend worde. zodat er proactief op gereageerd wordt.

Reistijd is werktijd

Geen voorrijkosten etc. Reistijd is werktijd, de afstand maakt niet uit.

Ticket

Ik gebruik een ticket systeem van Jira. Dit om overzicht te houden aan werkzaamheden. Ook heb ik meerdere collega ZZP’ers die dan de ticket kunnen oppakken.

Updates

Soms zijn updates best ingrijpend. 90% van de tijd kan dit op afstand en zal u er niks van merken. Helaas ontstaan er toch problemen omdat er vaak maatwerk geleverd wordt. Dan kiezen wij ervoor om dit lokaal te doen in samenspraak met de klant.

Storingsdienst

ITHanke is een klein ICT bedrijf. Ik ben fulltime werkzaam bij het Ministerie van Defensie als Netwerk Specialist. Hierdoor kan ik geen SLA leveren zoals grotere bedrijven. Ik streef altijd naar een zo snel mogelijke goede of tijdelijke oplossing. Dit in samenspraak met de klant.